ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין
כניסה לפדאור
 שם משתמש: סיסמא:
שכחתי סיסמא
 

* הגישה והשימוש במאגר הפדאור באינטרנט כפופה לתנאי השימוש

מילוי פרטים - הזמנת כרטיס חכם

עורך/ת דין יקר/ה,

על מנת להצטרף לעבודה מול מערכת "נט המשפט", מערכת "כלים שלובים" של הרשות לאכיפה והגבייה,  ומערכת מייצגים במיסוי מקרקעין של רשות המסים ובכלל מול אתרי תהיל"ה יש לפעול על פי ההוראות בהמשך.

לנוחותך צירפנו ספר הדרכה.

  


לפניך שלושה צעדים פשוטים להזמנת כרטיס חכם

  מילוי פרטים
  רכישת ערכת כרטיס חכם
  קביעת תור למועד ההנפקה

יש לקרוא בעיון את ההוראות וההנחיות שלהלן ולמלא את הפרטים במדוייק כולל דוא"ל של המשרד/ואו מזמין הכרטיס, היות ולכתובת הדוא"ל שתצויין ישלחו ההודעות בנושא הזמנת הכרטיס החכם.

• יש למלא טופס זה עבור כל מבקש כרטיס בנפרד.

• לאחר מילוי הטופס ניתן לבצע את הרכישה עבור מספר מבקשי כרטיסים תוך בחירת כמות. כמו כן ניתן להוסיף מוצרים נוספים לבחירתך לעגלת הקניות.

• התשלום מבוצע בכרטיס אשראי (במקרה והתשלום מבוצע בצ'קים יש לשלוח בדואר להוצאה לאור של לשכת עורכי הדין דרך מנחם בגין 82 ת"א מיקוד 67138 ת"ד 14152 מיקוד 61141).

• יש לקבוע בנפרד תור להנפקת הכרטיס עבור כל מבקש כרטיס בנפרד תוך ציון כתובת דוא"ל שונה לכל מבקש כרטיס. 

חשוב מאוד !! לא לשכוח!!
על מנת לאפשר את כניסתך למערכת נט המשפט יש להוריד ולמלא את הטופס המצורף כאן ולשלוח אותו למייל הרשום בטופס לאחר המילוי כולל צילום ת.ז וצילום של תעודת רישיון עו"ד.

• מטרת טופס 
משפחת עורכי דין היא הקמת זהות אחת של "משרד עורך דין", אשר כל החברים בו יוכלו לצפות ולערוך פעולות  בתיקים  השונים.

במקרה של הוספת/עדכון פרטים לעו"ד יש למלא את הטופס הבא:
לחץ כאן

• יש למלא את פרטי מנהל/י המשרד (הגורם שהוסמך ע"י המשרד). יש למלא את שמות כל עורכי הדין במשרד, המתמחים, הפקידים/דות שאמורים לעשות שימוש בכרטיס החכם. 

• כאמור, לאחר מילוי הטופס יש להדפיס, לחתום ולשלוח לכתובת הדוא"ל המופיעה על גבי הטופס. 
 חשוב מאוד !! לא לשכוח!!

חובה - ללא טופס זה לא ניתן יהיה לצפות בתיקים של המשרד.

לנוחותך ניתן להוריד את טופס חיוב החשבון  לצורך הגשת בקשות או פתיחת תיקים אשר מחייבים תשלום אגרה (יש להחתים את הבנק על הטופס) , רצוי אך לא חובה.

ניתן גם להוריד את
טופס זיכוי חשבון  לצורך החזר אגרה או תשלומים מבתי המשפט לעורכי הדין , יש למלא ולשלוח את שני הטפסים בפקס להנהלת בתי המשפט. רצוי אך לא חובה.

===========================================================

עורכי דין שימו לב,
על מנת לאפשר את כניסתך למערכת מיסוי מקרקעין יש להוריד ולמלא את הטופס המצורף כאן ולשלוח אותו לאחר המילוי כולל צילום ת.ז וצילום של תעודת רישיון עו"ד.

על מנת לאפשר את כניסתך למערכת כלים שלובים של הרשות לאכיפה ולגביה יש לפנות לאחת מלשכות ההוצאה לפועל עם ת.ז ותעודת רישיון עו"ד ולבצע את הרישום מולם.

דרישות המערכת במשרד:

• מחשבי PC תחנות עבודה בלבד עם מערכות הפעלה המופיעות ברשימה בלבד.  Win 7 ומעלה 8.1, Win 10, Win 8
• סורק - משמש לסריקת מסמכים מודפסים והפיכתם למסמכים אלקטרוניים בפורמט PDF . רצוי אך לא חובה.

מאתר נט המשפט נמסר כי החל מה-10.4.2014 תהיה תמיכה בדפדפנים הבאים: אקספלורר 10 ומעלה (ללא צורך בתאימות), Chrome, ו-Firefox. אקספלורר 9 ומטה לא ייתמכו יותר.

רק לאחר מילוי הפרטים וביצוע הרכישה ניתן יהיה לקבוע מועד ההנפקה באופן עצמאי דרך האתר .
לא יונפק כרטיס לעורך דין שלא מילא אחר התנאים הבאים:
1. מילוי פרטים.
2. ביצוע תשלום עבור הנפקת הכרטיס החכם.
3. קביעת מועד הנפקה.
  מילוי פרטים

יש למלא את פרטי הלקוח
(העו"ד אשר על שמו יהיה הכרטיס)

* שדה חובה

 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*קראתי ואני מקבל את ההסכם
 לאספקת שירותים.

*קראתי ואני מקבל את האישור
על ידיעת התנאים.
אני יודע כי ביום הנפקת הכרטיס, חובה על מקבל הכרטיס להיות נוכח באופן אישי בכל תהליך ההנפקה.
חובה על מקבל הכרטיס להציג שתי תעודות מזהות עם תמונה.

1. תעודת זהות כחולה עדכנית כולל הספח.
2. רישיון נהיגה עדכני בתוקף (עם תמונה) או דרכון בתוקף.

כל תעודה אחרת או צילום של תעודות אלה לא יתקבלו.)
לידיעתך, תהליך ההנפקה נמשך כ- 30 דקות.


                                                        

קישורים
למסמך ההנחיות לחץ כאן
הודעת הבהרה

הדפסשלח לחבר
בניית אתרים